Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.urny-pogrzebowe.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.urny-pogrzebowe.pl jest prowadzony przez firmę:

CHARON Mirosław Tyl

ul. Gorkiego 31/7

70-390 Szczecin

tel. 509 332 858

Nip: 851-181-09-39

3. Adres do korespondencji: 

CHARON Mirosław Tyl

ul. Gorkiego 31/7

70-390 Szczecin

e-mail: biuro@funeral.com.pl

4. Zakup w sklepie internetowym www.urny-pogrzebowe.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 10:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma CHARON Mirosław Tyl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma PAULEX Mirosław Tyl zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.urny-pogrzebowe.pl są podane w złotych polskich.

 

12. Firma CHARON Mirosław Tyl fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

13. Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

14. Firma PAULEX Mirosław Tyl nie odpowiada za szczegółowe opisy artykułów sprzedawanych w naszym sklepie. Podane opisy są udzielane przez hurtownie i dystrybutorów z nami współpracujących.

III. ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z art. 7.1. ustawy z 2 marca 2000 r. klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Pod warunkiem jednak, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony oraz został odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą. Termin 10 dni liczony jest od daty odbioru towaru i daty wysłania towaru przez klienta (terminy określane są na podstawie listu przewozowego). Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane konto w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

UWAGA!

Nie przyjmujemy paczek ze zwrotami i reklamacjami wysyłanych na nasz koszt, bądź za pobraniem.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w terminie 12 miesięcy lub dłuższym od daty wystawienia faktury VAT. Zwracany towar należy przesłać na adres sklepu wraz z fakturą VAT a także dokładnym opisem uszkodzenia (prosimy o każdorazowe zgłaszanie reklamacji telefonicznie bądź e-mailowo). Przysłany towar jest przez nas odsyłany do producenta lub dystrybutora sprzętu. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 21 dni od daty jej wniesienia, w uzasadnionych przypadkach termin może ulec przedłużeniu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar przesyłamy Kupującemu na nasz koszt. W przypadku braku produktu na magazynie i u dostawców, Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty.

Gwarancją nie są objęte:

Celowe uszkodzenia sprzętu, uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (odpowiedzialność ponosi firma kurierska bądź Poczta Polska), sprzęty do których Klient zagubił dokument zakupu, towary poddane przeróbkom.